ĴƖĦΔǤЄЄ β˩ѲǤ'Ƨ




Tuesday, December 10, 2013 | Written by Jihagee on | 4:20 PM | 0comments
-Sukan punye pasal aku dri kampong sngup balik rumah tau....wlaupun dtang lewat skit...

-Sukan punye pasal kaki aku luka.....kne pijak ngan sparkle....berdarah tpi sikit je la....nak nangis rse mcam lembek jer....x suke la jadi pompan lembek nie.....tpi yg x leh blanye...kaki aku berlobang...nsib baik sikit jer....contohilah saya....jgan jadi pompan lembek ..hehe...poyo pulak aku nie...

-Sukan punye pasal......aku sngup berlapar.....mnahan lapar...nsib baik la da sarapan nasi lemak cikgu kasi....

-Sukan punye pasal.....aku sakit perut makan nasi lemak tadi.....tapi aku tetap meneruskan larian aku....walaupun x laju sngat lari....

-Sukan punye pasal....aku jumpe dngan kak yaya n kak sarah.....best lah dorang tuh....sporting....aku nie ngam je ngan sape2.....x kesah la senior ke junior ker.....jadilah seorang yg peramah...tpi jganla peramah sngat nanti lain jadinye plak.....

-Sukan punye pasal.....aku berjumpe dengan si DIA..haiyaa.....die dating bkan nak ksi sokongan smata-mata nak antar barang kat aku.....aku ingatkan die stay lamela kat skola....rpenye kejap jer....xpe la bende da berlaku...forget it...bile ingat kan rse nak mrah

-Sukan punye pasal.....buat pertama kalinye rmah NADIM pnye kdudukan jatuh ke rmah TUAH.....knapela cikgu Jumilah dripade umah NADIM msuk umah TUAH......ni x puas hati nie....

-Sukan punye pasal......kitorang kalah terukla....tapi xde la teruk sngat p0n...huhu.....gelabah je lebih aku nie....

-Sukan punye pasal.....kitorang pose maut pnye...hahaha.....*x termasuk tuan pnye blog ok....aku amik gmbar dorang je....mlas nak join2 amik gmbar nie....

0 Click Here For Comment

©copyrighted miszznajihahs.blogspot.com


Cari Apa?

Disclaimer
♥ بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ ♥
Hello and assalamualaikum. Welcome To My Official Blog . Batch 97's . Keep calm and stay young. Blogging since December 2007

Menu
ENTRY BOSS TUTO

Stalker



BlogWalking

Click Me, I'm Hungry

Twitter

Wishlist
Be the best among the best
Umrah
Having an asset before 25
Achieve my dream
Charity
Be a better person
Jihad

Ayat Seibu Dinar


Instagram


Contact & Ask Here



Income For Study

Ping.Busuk Here


Credit's
Template By: Jihagee
Basic codes: Student Kecik
Owner and Edit: Jihagee

Jihagee © All Rights Reserved