ĴƖĦΔǤЄЄ β˩ѲǤ'Ƨ




Saturday, December 21, 2013 | Written by Jihagee on | 2:25 AM | 0comments
woww tajuk bikin gempak je kan?sebelum tu maaf saya belum berkahwin tapi nak kongsi satu ilmu ape yg dimaksudkan dengan istilah "Aku Terima Nikahnya". Contohnya:

"Aku terima nikah _______ binti _______ dengan mas kahwinya RM______ tunai"

Gambar Hiasan


orang sekarang cume pikir ok aku da akad nikah kiranya anak dara orang ni aku punya. memang anda yang punya tapi dalam erti kata lain bukan terima diri anak dara orang itu sahaja. erti sebenarnya ialah

aku tanggung dosa-dosa ____ daripada ibu bapanya, apa sahaja dosa yang dia buat dari dedah aurat hingga tinggal solatnya, aku tanggung dan bukan lagi ibu bapanya tanggung dan aku tanggung semua dosa bakal anak-anak aku. dan kalau gagal, maka aku FASIK, DAYUS & rela masuk NERAKA, aku rela malaikat Zabaniyah melibas aku hingga pecah badanku. 

bersedialah kaum adam dan kaum hawa semua dalam mengharungi kehidupan berumah tangga...amboiii aku pulak yang lebih2..hahahahaha kalah orang yang da kawin.



0 Click Here For Comment

©copyrighted miszznajihahs.blogspot.com


Cari Apa?

Disclaimer
♥ بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ ♥
Hello and assalamualaikum. Welcome To My Official Blog . Batch 97's . Keep calm and stay young. Blogging since December 2007

Menu
ENTRY BOSS TUTO

Stalker



BlogWalking

Click Me, I'm Hungry

Twitter

Wishlist
Be the best among the best
Umrah
Having an asset before 25
Achieve my dream
Charity
Be a better person
Jihad

Ayat Seibu Dinar


Instagram


Contact & Ask Here



Income For Study

Ping.Busuk Here


Credit's
Template By: Jihagee
Basic codes: Student Kecik
Owner and Edit: Jihagee

Jihagee © All Rights Reserved