ĴƖĦΔǤЄЄ β˩ѲǤ'Ƨ




Wednesday, December 4, 2013 | Written by Jihagee on | 5:20 PM | 0comments
yesss akhirnya pergi bercuti jugak..walaupun dalam Malaysia je alhamdulilah la gak..percutian yg best tapi tak best bila tanpa mak aku..mama yg terpaksa terbang ke vietnam sebab da tempah tiket dengan member2 dia..i really miss my mum wlaupun dia pergi 4 hari n ktorang gi 3 hari je..aku naik kite angah (adik kedua mak aku),abah lak bawak uwan n atok n haziq..

ok da sampai kat penang tu aku takdela excited sgt kan..sebab da pnah pergi and pergi penang pun sebab abah ada larian penang bridge so xdela pelik sgt..kitorang duduk kat TH Hotel ataupun lebih dikenali tabung haji hotel sebab yg biase duk situ org yg nk pgy haji tapi flight delay..yg terkejutnya bila msuk hotel tu penyambut tetamu tu ucap assalamualaikum..mana tak terkejut biasenye kita dtg hotel org msti ckp selamat datang but i still respect that hotel sebab ada ciri2 keislaman name pun tabung haji kan..

kitorang gi jalan2 makan pasembor..ape bende tu?mcm rojak tapi kuah dia lain..ntahla..mcm pelik jee..sumpah berat badan naik bila pergi bercuti kat mana2 dah la selama 3 hari tu setiap hari abah bawak gi makan nasi kandar..haishhh aku dah naik 2 kg ni..smpai fobia nak makan bila balik sini..
kitorang pergi bukit bendera ambil2 gambar..biasenye aku suka amik gambar sorang so nothing pelik..beli jeruk madu pak ali betul ke ape aku eja ni..lantakla nama dia kalau salah minta maaf..pergi tokong ular atas permintaan adik aku kitorang xmsuk tokonglaaa..rupanya dia ajak gi situ semata mata nak beli ular plastik je..nmpak kesakaian dia di situ mcm takda jual kat kl ni..


                                         asal mia wat muka camtu??hahahaha macam ape jer...
                                                            no cilok2 gambar ehhh

0 Click Here For Comment

©copyrighted miszznajihahs.blogspot.com


Cari Apa?

Disclaimer
♥ بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ ♥
Hello and assalamualaikum. Welcome To My Official Blog . Batch 97's . Keep calm and stay young. Blogging since December 2007

Menu
ENTRY BOSS TUTO

Stalker



BlogWalking

Click Me, I'm Hungry

Twitter

Wishlist
Be the best among the best
Umrah
Having an asset before 25
Achieve my dream
Charity
Be a better person
Jihad

Ayat Seibu Dinar


Instagram


Contact & Ask Here



Income For Study

Ping.Busuk Here


Credit's
Template By: Jihagee
Basic codes: Student Kecik
Owner and Edit: Jihagee

Jihagee © All Rights Reserved