ĴƖĦΔǤЄЄ β˩ѲǤ'Ƨ




Saturday, December 21, 2013 | Written by Jihagee on | 3:09 AM | 0comments
perempuan selalu tertanya..."lelaki tu betul ke sukakan aku atau anggap kawan je?" ok kebiasaanya member2 dan diri sendiri jugak penah rasa macam ni..but now i know what signs that guy sukakan awak..

:h: dia banyak senyum dekat anda.
:h: dia akan tegur anda.
:h: dia ketawa dengan lawak anda walaupun ianya taklah lawak sangat.
:h: dia selalu tanya khabar selalu dan soalan di luar generik contohnya "awak tengah buat apa tu?"
:h: dia sukang curi-curi tenung anda. dan bila anda pandang dia, dia akan buat tak tahu macam tiada apa yang berlaku
:h: dia rasa janggal dan malu nak cakap dengan anda.
:h: dia akan buat awak happy waktu anda tengah bersedih.
:h: dia akan berubah sikap bila dihadapan anda seorang.
:h: dia akan selalu mesej anda atau bergayut di telefon.
:h: dia ajak anda keluar.
:h: dia akan tanya dekat kawan anda. anda ni jenis macam mana? suka apa?
:h: dia akan panik bila anda terluka. so sweet heee
:h: dia kan dahulukan anda walaupun ada perkara yang lebih penting.
:h: dia tahu banyak tentang anda.
:h: dia dapat kesan perubahan air muka atau cara percakapan anda.
:h: dia sentiasa menasihati anda perkara yang baik untuk diri anda.

Banyak lagi kita boleh tahu tanda2 dia tapi so far yang itu je kot..hahaha berdasarkan pengalaman sendiri dan kawan2 :16:

0 Click Here For Comment

©copyrighted miszznajihahs.blogspot.com


Cari Apa?

Disclaimer
♥ بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ ♥
Hello and assalamualaikum. Welcome To My Official Blog . Batch 97's . Talkative person. Keep calm and stay young. Huhu. Blogging since December 2007

Menu
ENTRY BOSS TUTO

Stalker



BlogWalking

Click Me, I'm Hungry

Twitter

Wishlist
SPM 9A's
Umrah
Top 3 in Class
Big Bear
Boyfriend
Piano
Jihad

Ayat Seibu Dinar


Instagram


Contact & Ask Here



Income For Study

Ping.Busuk Here


Credit's
Template By: Jihagee
Basic codes: Student Kecik
Owner and Edit: Jihagee

Jihagee © All Rights Reserved