ĴƖĦΔǤЄЄ β˩ѲǤ'Ƨ


Saturday, July 14, 2012 | Written by Jihagee on | 5:09 PM | 0comments
Assalamualaikum...

Nie first time saya karang cerita yg agak umum sikit....okay let we start

Tajuk hari ni jangan aibkan ex bf/gf...ok mesti korang tak faham kot ape yg dimaksudkan dengan jangan aibkan tu..saya tulis ni berdasarkan pengalaman sendiri..kawan-kawan saya bila dorang putus cinta mulalah cite pasal bf dorang tu..bf dorang ni...saya faham perasaan korang yg agak TAK PUAS HATI dengan EX korang tuh...biasalah orang da break sape tak kecewa...tapi janganla aibkan dorang..tahu tak bila korang cite kat sape2 pasal keburukan ex korang...orang yg mndengar tu akan kate.. “teruklah budak ni memang patut pun ex dia tinggalkan dia”..that’s what i mean..ianya bukan dapat manfaat apa2 cuma korang akan dikutuk lagi...korang jangan lak terasa..

Dulu time couple rasa macam nak bagitau satu dunia bf aku handsome, gf aku cantik...first2 couple rase “wah indahnya dunia macam milik kita berdua saja”...ini sume kes pasal mabuk cintala...time tu kawan pun dia wat tak tahu...belajar pun rase “ala lambat lagi nak exam” walaupun dia tahu exam da nak dekat..ini semua kerana cinta...bila da agak lama couple tu..mulala rase bosan..yg perempuan asyik2 merajuk je...yang laki ni tak reti nak pujuk pulak...saya tak sebelahkan perempuan tapi KENYATAAN..kebanyakan laki yang dia tahu dia wat salah pastu bila pompan dah merajuk..dia say sorry..pastu perempuan pun maafkan walaupun perempuan tu bukan saja mahu bf dia say sorry tapi dia nak bf dia pujuk dia....tu kes perempuan..yg laki pulak..ni saya tak pastila tapi saya rase ye kott...lelaki ni dorang da tahu dorang ni ada gf..pergi pulak menggatal ngan pompan lain...manela gf dia tak mengamuk..bila gf minx putus salahkan gf dia pulak sedangkan dia yg ada pompan lain...tapi saya rasa laki ni..cuba je ngorat pompan lain...sbnarnye dorang bukan suka pun..

Cuba perhatikan kepada kaum hawa sekalian..bila ada sorang pompan cantik lalu depan mata bf korang..mesti bf korang usha jer pompan tu kan...tapi dorang bukan ada perasaan pun..ini FAKTA..tak ingat say abaca buku mana..but it’s real..so to all girl outside takperlulah jelous smpai nak merajuk smpai nak minx putus kat bf korang...tapi kalau da nak putus tu redha dan pasrah jela..bukan jodoh nak wat macam mana kan?...k rasa macam da lari tajuk ni...saya rasela cerita pasal aib ni...bukan pompan je wat kadang2 laki pun 2x5 je...lelaki ni bnyak takleh pakai..janji macam keling..yang paling saya tak suka sekali bila laki suka lucah2 ni...aduhaiii...dunia nak kiamat da...

Kepada mamalia2 yg baru putus cinta tu..bak kata ustazah saya bila putus cinta trend remaja sekarang dengar lagu sedih...lagila korang sedih..korang patut senyum..tarik nafas..relax..ambik wuduk..buat solat hajat..dekatkan diri pada Allah...waktu sedih ni la...waktu kita dekatkan diri kepada Allah...jadi orang yg sabar..anggap ini sbagai dugaan dan pengajaran...saya rasa sampai di sini saja cerita saya buat hari ni..yang baik datang dari Allah yg buruk datang dari kita..assalamualaikum..terima kasih membaca blog ni :D peace..


0 Click Here For Comment

©copyrighted miszznajihahs.blogspot.com


Cari Apa?

Disclaimer
♥ بِسمِ اللَّهِ الرَّحمٰنِ الرَّحيمِ ♥
Hello and assalamualaikum. Welcome To My Official Blog . Batch 97's . Keep calm and stay young. Blogging since December 2007

Menu
ENTRY BOSS TUTO

Stalker



BlogWalking

Click Me, I'm Hungry

Twitter

Wishlist
Be the best among the best
Umrah
Having an asset before 25
Achieve my dream
Charity
Be a better person
Jihad

Ayat Seibu Dinar


Instagram


Contact & Ask Here



Income For Study

Ping.Busuk Here


Credit's
Template By: Jihagee
Basic codes: Student Kecik
Owner and Edit: Jihagee

Jihagee © All Rights Reserved